Je huidige regio is Alle regio's
Als ik via "Beheer reserveringen" een nieuwe reservering plaats
wordt er geen e-mail ter bevestiging verstuurd.
Dat klopt. Deze manier van reserveren is bedoeld voor bezoekers
zonder internet toegang. Zij zullen per telefoon of per post reserveren en
omddat er geen e-mail adres beschikbaar is, kan er ook geen e-mail verstuurd
worden. Raad bezoekers die wel internet hebben aan om zelf hun reservering
te plaatsen, het voorkomt veel fouten.
Ik heb een voorsteling aangemeld, maar hij is niet te zien in de
agenda.
Een aangemelde voorstelling wordt eerst bekeken door de webmaster. Zo voorkomen
we dat 'leukerd' een onzin voorstelling plaatsen, met bijvoorbeeld een
link naar een porno-site. Binnen twee of drie dagen zal een serieuze aanmelding
worden geactiveerd door de webmaster. U krijgt dan een e-mail met een wachtwoord
en op dat moment staat de voorstelling ook op de agenda.
Hoe lang blijft mijn voorstelling op de agenda?
Een voorstellingsdatum verdwijnt automatisch van de agenda vier uur voor
aanvang van de voorstelling.
Als de laatste datum van de voorstelling verdwenen is, verdwijnt ook de voorstelling
zelf van de agenda. Het is echter altijd mogelijk om de voorstelling
te bekijken en de reserveringen te beheren en af te drukken, als
je bent ingelogd als beheerder van de voorstelling. Over het algemeen
verwijderen wij een voorstelling pas geheel na zes maanden.
Kan ik zelf een voorstelling verwijder?
Nee. De gegevens van een voorstelling kunnrn niet verwijderd worden. Wel
kun je de voorstelling verwijderen van de agenda. Ga hiervoor naar "Beheer
voorstelling" en klik onder in het formulier op "Verberg". De voorstelling
is dan niet langer zichtbaar in de agenda. Maar de data zijn nog wel aanwezig
en je kunt op ieder moment de voorstelling weer op de agenda plaatsen via
de knop "Show".
Wat moet ik doen als een voorstelling wordt afgelast?
Verwijder de voorstelling uit de agenda zoals hierboven aangegeven onder
"Kan ik zelf een voorstelling verwijderen?". Ga wel even
na of er al reserveringen zijn gemaakt die per e-mail of via het telefoonnummer
van de afgelasting op de hoogte moeten worden gesteld.
Mijn regio komt niet in het lijstje voor
Kies bij het aanvragen van de voorstelling "Nieuwe regio" uit het
lijstje met regio's. Er verschijnt nu rechts van het regio-vakje een nieuw
vak met het verzoek hier de naam van je nieuwe regio in te vullen. Deze nieuwe
regio wordt nu automatisch in het systeem opgenomen.
Hoe kan ik mijn wachwoord wijzigen?
Je wachtwoord kan niet gewijzigd worden. Inloggen bij HOENU gebeurt zonder
gebruikersnaam met uitsluitend een wachtwoord. Het wachtwoord dient daarom
uniek te zijn en wordt door het systeem zelf gegenereerd. Bij aanmelding
van meerdere voorstellingen ontvang je echter voor alle voorstellingen
hetzelfde wachtwoord, mits het e-mail adres van de contactpersoon
bij alle aangemelde voorstellingen hetzelfde is.