Theater Agenda
Beschikbaar gesteld voor het kleine theater door
Stichting Imagination Unlimited


Je huidige regio is Alle regio's

Veel gestelde vragen

Als ik via "Beheer reserveringen" een nieuwe reservering plaats wordt er geen e-mail ter bevestiging verstuurd.
Dat klopt. Deze manier van reserveren is bedoeld voor bezoekers zonder internet toegang. Zij zullen per telefoon of per post reserveren en omddat er geen e-mail adres beschikbaar is, kan er ook geen e-mail verstuurd worden. Raad bezoekers die wel internet hebben aan om zelf hun reservering te plaatsen, het voorkomt veel fouten.

Ik heb een voorsteling aangemeld, maar hij is niet te zien in de agenda.
Een aangemelde voorstelling wordt eerst bekeken door de webmaster. Zo voorkomen we dat 'leukerd' een onzin voorstelling plaatsen, met bijvoorbeeld een link naar een porno-site. Binnen twee of drie dagen zal een serieuze aanmelding worden geactiveerd door de webmaster. U krijgt dan een e-mail met een wachtwoord en op dat moment staat de voorstelling ook op de agenda.

Hoe lang blijft mijn voorstelling op de agenda?
Een voorstellingsdatum verdwijnt automatisch van de agenda vier uur voor aanvang van de voorstelling.
Als de laatste datum van de voorstelling verdwenen is, verdwijnt ook de voorstelling zelf van de agenda. Het is echter altijd mogelijk om de voorstelling te bekijken en de reserveringen te beheren en af te drukken, als je bent ingelogd als beheerder van de voorstelling. Over het algemeen verwijderen wij een voorstelling pas geheel na zes maanden.

Kan ik zelf een voorstelling verwijder?
Nee. De gegevens van een voorstelling kunnrn niet verwijderd worden. Wel kun je de voorstelling verwijderen van de agenda. Ga hiervoor naar "Beheer voorstelling" en klik onder in het formulier op "Verberg". De voorstelling is dan niet langer zichtbaar in de agenda. Maar de data zijn nog wel aanwezig en je kunt op ieder moment de voorstelling weer op de agenda plaatsen via de knop "Show".

Wat moet ik doen als een voorstelling wordt afgelast?
Verwijder de voorstelling uit de agenda zoals hierboven aangegeven onder "Kan ik zelf een voorstelling verwijderen?". Ga wel even na of er al reserveringen zijn gemaakt die per e-mail of via het telefoonnummer van de afgelasting op de hoogte moeten worden gesteld.

Mijn regio komt niet in het lijstje voor
Kies bij het aanvragen van de voorstelling "Nieuwe regio" uit het lijstje met regio's. Er verschijnt nu rechts van het regio-vakje een nieuw vak met het verzoek hier de naam van je nieuwe regio in te vullen. Deze nieuwe regio wordt nu automatisch in het systeem opgenomen.

Hoe kan ik mijn wachwoord wijzigen?
Je wachtwoord kan niet gewijzigd worden. Inloggen bij HOENU gebeurt zonder gebruikersnaam met uitsluitend een wachtwoord. Het wachtwoord dient daarom uniek te zijn en wordt door het systeem zelf gegenereerd. Bij aanmelding van meerdere voorstellingen ontvang je echter voor alle voorstellingen hetzelfde wachtwoord, mits het e-mail adres van de contactpersoon bij alle aangemelde voorstellingen hetzelfde is.